Recentemente, i ghjurnalisti anu amparatu da una basa d'allenamentu di a squadra naziunale di pallavolo in Hunan chì a "macchina intelligente di pallavolo pesante", sviluppata in esclusiva da SIBOASI, hè entrata ufficialmente in serviziu cù a squadra naziunale. Si capisce chì a macchina di pallavolo pesante SIBOASI hà facilmente battu u record mundiale di 138 km/h, detenutu per nove anni da a stella americana di pallavolo maschile Stanley, è hà aumentatu a velocità à 158 km/h, stabilendu un novu limite in u pallavolo. Un allenatore di a basa d'allenamentu hà dichjaratu chì a macchina di pallavolo pesante hà righjuntu livelli di punta mundiali in u pallavolo servendu velocità, precisione è cumpetenze tecniche è tattiche. Questu ghjoca un rolu insustituibile in a furmazione di i ghjucatori di pallavolo di altu livellu di a squadra naziunale in cunfrontu fisicu di altu livellu, adattabilità è coordinazione.


Battendu un record mundiale di 9 anni fà, creendu un novu limite industriale di 158 km/h.
A macchina di pallavolo SIBOASI per impieghi gravosi, cù a so rota di serviziu à trè assi, a tecnulugia di serviziu rotante à 360 gradi è u pusizionamentu laser, riempie una lacuna tecnologica in l'industria sportiva mundiale per "un'alimentazione di palla putente, à alta velocità è precisa, è una copertura di scenarii cumpleti in l'allenamentu di pallavolo". Questu equipaggiamentu hè diventatu ufficialmente un'arma centrale per a squadra naziunale di pallavolo in a so preparazione per varie cumpetizioni.
In una basa d'allenamentu di a squadra naziunale di pallavolo in Hunan, un membru di u persunale di SIBOASI hà dichjaratu: "Questu ùn hè micca solu un aumentu di velocità, ma una svolta in u collu di buttiglia di saturazione di velocità di l'industria". Attualmente, e migliori macchine di serviziu europee è americane anu una velocità massima di 120 km/h, mentre chì u record mundiale per a velocità di spike di pallavolo maschile hè di 138 km/h, stabilitu da u ghjucadore americanu Stanley. E macchine di serviziu tradiziunali anu un "soffittu di velocità" per via di u tempu di cuntattu limitatu trà a rota di frizione è a palla - quandu a velocità di u volante supera un valore criticu, a palla ùn pò micca accelerà ulteriormente per via di a frizione scorrevole. Questu equipaggiamentu adotta una tecnulugia di raggruppamentu co-direzionale à trè assi, aumentendu a distanza di accelerazione di pallavolo di cinque volte. Estendendu a durata di a forza esterna, rompe u limite di energia cinetica, permettendu à a velocità finale di a palla di ghjunghje à a velocità lineare di u bordu di a rota di frizione, ottenendu un aumentu lineare di putenza.
Una velocità di serviziu di 158 km/h hè equivalente à permette à l'atleti di affruntà una cumpetizione "ultra-estrema" chì hè 14% più veloce di quella di i migliori ghjucatori durante l'allenamentu. "Sicondu i calculi preliminari, dopu à trè mesi di allenamentu cù questu equipaggiamentu, i principali attaccanti di a squadra ponu riduce u so tempu di reazione à e palle chì viaghjanu à velocità superiori à 120 km/h da 0,38 secondi à 0,29 secondi, è a so velocità di recuperu di palla difensiva riescita aumenta di 27%. Questu s'allinea perfettamente cù a teoria di "ottimizà l'efficienza di trasmissione di a catena cinetica attraversu l'allenamentu di carichi estremi" in u documentu di ricerca "Metodi integrati per l'allenamentu di forza è velocità di i ghjucatori di pallavolo".
Cuntrollu di u Serviziu Manuale: Replicazione di Scenarii di Partita Realistici
U disignu di cuntrollu manuale di serviziu di a macchina di pallavolo SIBOASI per impieghi gravosi permette à l'allenatori di adattà u timing è a traiettoria di i servizii in ogni mumentu. Stu mudellu di "collaborazione uomo-macchina" rompe i limiti di i prugrammi preimpostati, rendendu u ritmu di serviziu più vicinu à i cunfronti imprevedibili in e partite reali. I ghjucatori in u situ di furmazione anu cummentatu chì e macchine tradiziunali anu un ritmu di serviziu troppu regulare, chì porta facilmente à punti cechi in a memoria musculare. Tuttavia, questu equipaggiamentu pò simulà l'"alti è bassi" di e cumminazzioni di serviziu in una partita, rinfurzendu significativamente e nostre capacità difensive d'emergenza. I dati sperimentali mostranu chì l'atleti chì utilizanu l'allenamentu manuale di serviziu anu migliuratu a so velocità di risposta visu-motoria di una media di 0,12 secondi.
Tecnulugia Coassiale à Trè Assi: L'unicu Sistema in l'Industria per Ottene una Rotazione di 360° è un Piazzamentu Precisu di a Palla
A rota di serviziu servo à trè assi di a macchina di pallavolo SIBOASI per impieghi gravosi stabilisce un novu standard tecnicu. Impostandu precisamente i parametri di viaghju di e trè rote di serviziu via un touchscreen, i motori indipendenti cuntrolanu accuratamente a differenza di velocità di e trè rote di serviziu, permettendu di furnisce accuratamente palle à rotazione à manca, à diritta, à rotazione laterale è altre rotazioni à angulu cumpletu. Cumbinate cù l'effettu Magnus di a dinamica di i fluidi, e palle topspin ponu ottene una "discesa rapida" (l'angulu di caduta hè aumentatu di 45° paragunatu à l'equipaggiu tradiziunale), mentre chì e palle backspin "derivanu è atterranu luntanu", simulendu perfettamente u putente serviziu in salto di Boskovic è e tattiche di serviziu à rotazione laterale di Egonu.
U principiu di pusizionamentu triangulare di a macchina di pallavolo pesante SIBOASI, cumminatu cù un sistema di pusizionamentu laser, ottene una precisione di puntu d'atterraggio di ± 2 cm attraversu algoritmi di pusizionamentu dinamicu, cunfurmendu si à a norma di sicurezza di l'attrezzatura sportiva GB / T 22752-2008 è coprendu tutta l'area di u campu da a pusizione 1 à a pusizione 6. Prima, a furmazione richiedeva trè assistenti allenatori per alimentà e palle; avà, un dispositivu pò cumpletà una furmazione specializata cum'è "bloccu à puntu fissu" è "difesa di zona". Per esempiu, a furmazione mirata di a macchina di pallavolo pesante SIBOASI per a difesa di a linea posteriore contr'à attacchi putenti da a quarta pusizione hà datu risultati immediati.

L'allenatori di e squadre naziunali anu furnitu una guida pratica, cumbinendu perfettamente a teoria è a pratica.
«Da u laburatoriu à u pruduttu finale, avemu passatu per più di 12 cicli di aghjustamenti spezializati», hà rivelatu un membru di u persunale SIBOASI. «Tuttu u prucessu di sviluppu di u pruduttu hè statu guidatu da a squadra naziunale di allenatori di pallavolo, ottimizendu 23 parametri cum'è l'arcu di serviziu è l'intensità di spin in scenarii di u mondu reale. Sicondu u rapportu di prova à a basa di furmazione, a macchina di pallavolo pesante SIBOASI hè sottumessa à testi d'alta intensità, cù una stabilità di serviziu chì righjunghje u 99,2%. Semu fiduciosi chì diventerà un pezzu essenziale di l'equipaggiu per a preparazione di e cumpetizioni internaziunali».
Hè capitu chì a macchina di pallavolo SIBOASI per impieghi gravosi ùn hè micca a prima istanza di a cullaburazione approfondita di SIBOASI cù u mondu di u sport in l'equipaggiu intelligente di pallavolo. Cum'è una impresa di punta chì hè stata prufundamente implicata in l'equipaggiu di serviziu intelligente per 20 anni, u so pruduttu di macchina di serviziu intelligente di pallavolo di prima generazione hè apparsu in u filmu "Leap". Questa versione 2.0, basata nantu à a versione 1.0, presenta un sistema di regulazione di forza di 100 livelli più rivoluzionariu: a velocità di u livellu 1 hè di 30 chilometri à l'ora, adatta per i ghjucatori di furmazione giovanile di 8-12 anni (chì rispetta i standard di sicurezza per l'equipaggiu sportivu in e scole primarie è secondarie GB/T 22752-2008); a velocità di u livellu 50 hè di 85 chilometri à l'ora, adatta per e squadre giovanili U16; è u livellu 100 righjunghje i 158 chilometri à l'ora, rispondendu à i bisogni di furmazione di livellu olimpicu. "Stu disignu di carica graduale hè di grande impurtanza. U listessu equipaggiu pò risponde à i bisogni di furmazione di tutte e tappe, da principiante à prufessiunale, è risparmia u costu di cambià frequentemente l'equipaggiu."

A macchina di pallavolo robusta di SIBOASI ùn hà micca solu riscritto i standard tecnichi per l'attrezzatura di furmazione di pallavolo in Cina è in u mondu, ma hà ancu aumentatu l'influenza di a Cina in u campu di i sport intelligenti. Cum'è una sucietà sportiva intelligente di punta fundata in u 2006, da a liberazione di a so attrezzatura di tennis intelligente di prima generazione in u 2006 à diventà un fornitore designatu per l'Associazione Cinese di Badminton è l'Associazione di Tennis in u 2019, a cumpagnia s'hè cuncentrata constantemente nantu à u sviluppu di l'industria sportiva intelligente cum'è a so strategia principale. In u 2020, hè stata ricunnisciuta cum'è una Impresa Naziunale di Alta Tecnulugia. Avà, a squadra di R&D SIBOASI si cuncentra nantu à e tendenze di sviluppu di a pallavolo, superendu duie sfide maiò: "equilibrà l'alta velocità è a precisione" è "adattassi à scenarii multipli". Cum'è u fundatore è presidente di SIBOASI, Wan Houquan, hà dichjaratu: "Dopu à 20 anni di travagliu duru è dedicatu, SIBOASI s'hè trasfurmata da un seguitore di l'industria in a ricerca è a fabricazione di attrezzature sportive di alta gamma à un creatore di regule mundiali è un esploratore di primu livellu. U nostru scopu ùn hè micca solu di serve a squadra naziunale, ma ancu di permette à ogni appassionatu di pallavolo di accede à tecnulugia di furmazione d'avanguardia".

Data di publicazione: 30 dicembre 2025
